ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ВИД МІЖОСОБИСТІСНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Марія Шеін КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Я. Ю. Цимбаленко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/der.2024.art338696

Ключові слова:

ділова бесіда, міжособистісна комунікація, управлінська діяльність, формальне спілкування

Анотація

У статті розглядається значення ділового спілкування як форма міжособистісної комунікації в умовах сучасних соціально-економічних змін. Окреслено структуру ділової бесіди, її етапи та зони комунікації з урахуванням національно-культурних особливостей. Проаналізовано основні функції ділової бесіди, її різновиди та принципи підготовки й проведення. Вказано на особливості міжособистісного формального спілкування в управлінській діяльності, що сприяє підвищенню ефективності прийняття рішень та розвитку демократичних процесів. Наведено практичні рекомендації щодо покращення якості ділової бесіди через розвиток навичок активного слухання, ввічливості, такту та діалогічного підходу.

Посилання

  1. Гриценко Т.Б, Гриценко С.П., Іщенко Т.Д, Чуприк Н.В., & Л.П.Анохіна. (2019). Етика ділового спілкування. Центр учбової літератури.
  2. Палеха Ю.І. (2008). Етика ділових відносин. Кондор.
  3. Пономарьов О.С. & Романовський О.Г. (2002). Ділова бесіда в системі управлінських технологій. Взято з https://buklib.net/books/37038/

##submission.downloads##