ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ ЖІНОК: ВИМІРИ ТА ПІДТРИМКА

Автор(и)

  • Любов Панченко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/der.2024.art338680

Ключові слова:

цифровий розрив, гендерна нерівність, цифрова грамотність, онлайн-навчання, гендерна аналітика, цифрові технології

Анотація

У статті досліджується проблема цифрового розриву між жінками та чоловіками на основі даних Єврокомісії «Цифрове табло жінок 2024». Проаналізовано три виміри цифрової грамотності та користування інтернетом в Естонії та Польщі, що демонструє існування гендерних нерівностей. Розглянуто роль онлайн-навчання як одного з ключових інструментів подолання цього розриву, зокрема через ресурси Coursera і спеціалізовані курси для жінок у сферах цифрових технологій, менеджменту продуктів, маркетингу та гендерної аналітики. Запропоновано інтеграцію цих освітніх програм у соціологічну освіту для посилення цифрової компетентності жінок і подолання гендерних бар’єрів у цифровій сфері.

Посилання

  1. Learn without limits from inspiring women (2024). Retrieved from https://www.coursera.org/collections/inspiring-women-on-coursera
  2. Women in Digital Scoreboard 2024 - Country Profiles (2024). Retrieved from https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/news/women-digital-scoreboard-2024

##submission.downloads##