РОЛЬ ВИКЛАДАЧІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КІБЕРБЕЗПЕКИ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Автор(и)

  • Владислав Ласкутов КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Н.М. Ткачова КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/der.2024.art338671

Ключові слова:

кібербезпека, цифрове середовище, освітній простір, кіберзагрози, , захист даних, цифрова освіта, управління ризиками.

Анотація

У статті розглядається актуальна проблема забезпечення кібербезпеки в освітньому просторі як складової загальної безпеки учасників освітнього процесу. Досліджено теоретичні засади  поняття кібербезпеки, її значенні у контексті сучасних інформаційних технологій та загроз, які виникають у цифровому середовищі освітніх закладів. Підкреслено роль викладачів інформаційних технологій у формуванні безпечного цифрового середовища, організації заходів із захисту від кіберзагроз та підвищенні обізнаності користувачів. Висвітлено основні види кіберзагроз і заходи їхнього запобігання.

Посилання

  1. Баранов О. А. (2014). Про тлумачення та визначення поняття «кібербезпека». Правова інформатика. № 2, 54-62.
  2. Ласкутов В. (2024). Понятійний апарат дослідження безпеки освітнього простору закладів освіти в системі національної безпеки. Наукові перспективи. Серія «Державне управління». №4(46), 259-271.
  3. Цимбалару А. Д. (2016). Освітній простір : сутність, структура і механізми створення. Український педагогічний журнал. No1, 41–50.
  4. Шеломенцев В. П. (2012). Правове забезпечення системи кібернетичної безпеки України та основні напрями її удосконалення. Боротьба з організованою злочинністю і корупцією (теорія і практика). № 1, 312-320.

##submission.downloads##