ПРАКТИКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СФЕРИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20535/der.2024.art338517Ключові слова:
цифровізація освіти, штучний інтелект, академічна доброчесність, дистанційне навчанняАнотація
У статті представлено аналіз процесу цифровізації освітнього процесу на базі досвіду КПІ імені Ігоря Сікорського, починаючи з проблеми плагіату та копіпасту в академічній сфері і закінчуючи викликами впровадження штучного інтелекту в контексті індустрії 4.0 та суспільства 5.0. Розглянуто міжнародні проєкти, що сприяють інноваційному розвитку освітніх платформ, дистанційному навчанню та інтеграції кращих практик цифрової трансформації. Окремо вивчено роль грантової підтримки, зокрема в умовах військового конфлікту в Україні, що забезпечує стійкість науково-освітньої інфраструктури. Висвітлено перспективи подальшого розвитку цифровізації у вищій освіті з огляду на актуальні соціально-економічні виклики та глобальні тренди.
Посилання
- Business Rejuvenation, Resilience, and Creativity in a Changing World and Post Pandemic Future (2023, November 14) Retrieved from https://gisu.gzhu.edu.cn/info/1004/1283.htm
- Войтко, С. В. (2011), Чи зупинимо копіпаст? Київський політехнік, 30 (2964). Взято з https://kpi.ua/1130-photo
- Войтко, С. В. (2012) Поколіття Копіпаста: соціальне явище чи об’єктивна необхідність. International cooperation: state and development prospects. P. 98.
- Політика використання штучного інтелекту для академічної діяльності в КПІ ім. Ігоря Сікорського. НОН/393/2023 (2023) Взято з https://osvita.kpi.ua/sites/default/files/downloads/polityka-vykorystannia-shtuchnogo-intelektu_2023.pdf